Infolinia:   +48 535 025 835
                                                                                                                                                                                                                                                                     Infolinia2: +48 690 881 835
                                                                                                                                                                                                                                                                     Serwis:     +48 535 908 835

CO ZROBIĆ, ABY KLIENT DO NAS WRÓCIŁ?

, venus-beauty.pl

Prowadząc swój własny gabinet kosmetyczny należy poznać kilka ważnych aspektów, dzięki których nasza działalność może osiągnąć sukces. Aby się tego dowiedzieć należy odpowiedzieć sobie na pytanie- Co zrobić, aby klient do nas wrócił? Im większa ilość zadowolonych klientów tym lepiej prosperujący gabinet.

Dbaj o jakość wykonywanej przez Ciebie usługi. Klient wróci do Twojego salonu jeśli będzie widział skuteczność wykonywanych zabiegów. Pamiętaj, aby regularnie publikować efekty swojej pracy w mediach społecznościowych- to klucz do budowania zaangażowanej społeczności wokół Twojej marki.
Dziel się z obserwatorami swoją ofertą, aktualnymi promocjami na wybrane zabiegi czy też ciekawostkami ze świata Beauty. Stały kontakt ze swoimi klientami pozwoli Ci osiągnąć niesamowity sukces.

Zadbaj o miłą i pozytywną atmosferę, w której klient będzie czuł się komfortowo. Po wejściu do gabinetu musi zostać zauważony i doceniony za to, że wybrał właśnie Ciebie.
Pamiętaj że, rozmowa oraz serdeczny uśmiech mają ogromny wpływ na to jak zapamięta Cię osoba, która właśnie przyszła skorzystać z Twoich usług. Kreowanie pozytywnego wizerunku od pierwszych chwil wpływa na to jak jesteśmy postrzegani. Nie bagatelizujmy również tego jak wygląda nasz salon.

Zadbaj o małe szczegóły- zapal zapachową święcę czy też zainwestuj w kupno świeżych kwiatów. Klienci bardzo często zwracają uwagę na wystrój, czystość gabinetu oraz na to czy są przestrzegane podstawowe zasady higieny. Osoba przychodząca do naszego gabinetu powinna mieć pewność, że wszystkie narzędzia i akcesoria są odpowiednio zdezynfekowane i sterylne.
To podstawa poczucia bezpieczeństwa w miejscu jakim jest gabinet kosmetologiczny.

Nie stój w miejscu!- inwestuj w nowoczesne technologie oraz pogłębiaj swoją wiedzę biorąc udział w szkoleniach. Klienci lubią być zaskakiwani nowinkami i innowacyjnymi zabiegami. HI-TECH to coś czego nie może zabraknąć w żadnym gabinecie kosmetologicznym- to przyszłość branży kosmetycznej.
W dobie nowoczesnej kosmetologii każdy kosmetolog powinien śledzić wszystkie najnowsze trendy. Dobrze również pomyśleć o docenianiu swoich stałych klientów za to, że kolejny raz odwiedzili właśnie Twój salon.

Co jakiś czas podaruj im próbki kosmetyków lub ulotki zachęcające do skorzystania z innych Twoich usług.
Oferuj dodatkowe rabaty przy wykupieniu danej serii zabiegów- jest to bardziej opłacalne dla potencjalnego klienta.

Pamiętaj, tylko my jesteśmy Venus-Beauty!

Inspiracje roku 2019
LNE
GENADENSIS
Złota 7
Hurtownia roku

Formy płatności