infolinia: +48 535 025 835
             +48 690 881 835

Dostawa

Dokładamy starań, aby współpraca z nami była dla Ciebie komfortowa od samego początku do końca. W związku z tym nie tylko nasze produkty są najwyższej jakości, ale również obsługę gwarantujemy z prawdziwego zdarzenia. Jej istotnym elementem jest dostawa, więc cieszy nas bardzo fakt, że dzięki dopracowanej logistyce, zapleczu magazynowemu i flocie samochodów dostawczych możemy cieszyć się pełnym zadowoleniem naszych Klientów.

Poniżej zamieszczamy listę najczęstszych pytań związanych z dostawą, jej warunkami i opłatami.

Ile czasu zajmie dostawa?

Do 24 h – tyle zajmuje standardowa dostawa towaru, ponieważ jako jedna z nielicznych firm w branży beauty posiadamy własne zaplecze magazynowe.

Czy wysyłacie produkty za granicę?

Tak. Nasza platforma sprzedażowa pozwala na złożenie zamówienia i wysyłkę aż do 17 krajów.

Dostarczacie sami czy przez kuriera?

  • Standardowe (małe) zamówienia realizujemy za pośrednictwem kuriera GLS.
  • Przesyłki międzynarodowe realizujemy we współpracy z przewoźnikiem UPS.
  • Duże zamówienia (doposażenie lub wyposażenie całego gabinetu) dowozimy własnym transportem.

Ile zapłacę za wysyłkę?

  • Koszt wysyłki po wpłacie na konto – 20 PLN,
  • Przesyłka pobraniowa – 29 PLN.
  • Wysyłka międzynarodowa – 80 PLN.

Za przesyłkę krajową i międzynarodową, niezależnie od ilości kupionych produktów, płacisz tylko raz.

Jak wygląda wysyłka urządzeń z darmowym szkoleniem?

Zamówienia urządzeń wraz z darmowym szkoleniem (takich jak infuzja tlenowa, lasery, ipl, kombajny na indywidualne zamówienie, HIFU, kriolipoliza, oxybrazja tlenowa, krioterapia) dostarczane są naszym transportem. Szkolenie odbywa się w dzień dowozu.

Pamiętaj, tylko my jesteśmy Venus-Beauty!

Inspiracje roku 2019
LNE
GENADENSIS
Złota 7
Hurtownia roku

Formy płatności