Infolinia:   +48 535 025 835
                                                                                                                                                                                                                                                                     Infolinia2: +48 690 881 835
                                                                                                                                                                                                                                                                     Serwis:     +48 535 908 835

Gwarancja

  1. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU

    1. Gwarant zapewnia uprawnionemu z gwarancji (Kupującemu i każdemu kolejnemu posiadaczowi urządzenia) prawidłowe funkcjonowanie urządzeń objętych umową sprzedaży zawartą w dniu ………………………………. roku (dalej „Umowa”) – przy zachowaniu prawidłowych zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem i niniejszym dokumentem gwarancyjnym, a w razie wystąpienia w urządzeniu wady zobowiązuje się do stosownych świadczeń gwarancyjnych według poniższych zasad.
    2. Gwarantem jest Michał Matuszak, prowadzący działalność gospodarcza pod firmą MICHAŁ MATUSZAK VENUS, ul. Legionów 52, 62-800 Kalisz, NIP: 6182080633.
    3. Na urządzenia określone w Umowie Gwarant udziela gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostawy urządzenia, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.
    4. Warunkiem obowiązywania gwarancji jest:
    1) odbycie przez uprawnionego z gwarancji (Kupującego i każdego kolejnego posiadacza urządzenia) odpłatnego szkolenia przeprowadzonego przez Gwaranta,
    2) niedokonywanie przez uprawnionego z gwarancji żadnych modyfikacji w dokumencie gwarancyjnym (w tym skreśleń i poprawek),
    3) niedokonywanie przez uprawnionego z gwarancji jakiejkolwiek ingerencji w urządzenie, w tym jego modyfikacji,
    4) niedokonywanie przez uprawnionego z gwarancji nieautoryzowanych napraw,
    5) dokonywanie przez uprawnionego z gwarancji bieżącego czyszczenia i konserwacji urządzenia,
    6) nienaruszenie plomby serwisowej – każdorazowe zerwanie lub uszkodzenie plomby serwisowej powoduje automatyczną utratę gwarancji.
    5. W ramach serwisu gwarancyjnego Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego i niezwłocznego usuwania wad i usterek urządzeń lub ich elementów.
    6. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać w terminie 7 dni od dnia stwierdzenia wady – w formie pisemnej, mailowej lub telefonicznej.
    7. Gwarant dokonuje naprawy w terminie 14 dni roboczych, licząc od daty dostarczenia urządzenia do serwisu gwarancyjnego. W uzasadnionych przypadkach (np. w razie konieczności sprowadzenia części lub podzespołów) okres naprawy może wydłużyć się o 30 dni roboczych lub dłuższy termin, o czym Gwarant poinformuje uprawnionego z gwarancji.
    8. Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.
    9. Warunkiem uznania gwarancji jest dostarczenie urządzenia w bezpiecznym opakowaniu, wraz z wszystkimi akcesoriami oraz z dokumentem gwarancyjnym.
    10. Uprawniony z gwarancji dostarcza urządzenie Gwarantowi na swój koszt.
    11. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie urządzenia w trakcie transportu do Gwaranta.
    12. Gwarancja nie obejmuje nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia lub jego uszkodzenia wynikającego z niewłaściwej eksploatacji, niewiedzy użytkownika, braku przeszkolenia i/lub wykształcenia z zakresu wykonywania zabiegów urządzeniem.
    13. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (powódź, pożar, burza).
    14. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód powstałych w następstwie awarii urządzenia.
    15. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek przepięć lub innych wad w działaniu w sieci energetycznej.
    16. Uprawniony z gwarancji jest zobowiązany do współpracy z Gwarantem przy ustaleniu zakresu usterki i okoliczności jej wystąpienia.
    17. W razie braku możliwości naprawy Gwarant może wymienić urządzenie na wolne od wad.
    18. Gwarancja nie obejmuje elementów, które ulegają naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji.
    19. Wymogi eksploatacyjne urządzeń elektronicznych: urządzenie może być eksploatowane w warunkach +10 do +30 stopni Celsjusza i wilgotności od 8 do 80 procent. Urządzenie nie powinno podlegać wstrząsom, wibracjom, pracować w pobliżu silnych pół elektromagnetycznych, być narażone na długotrwałe, bezpośrednie nasłonecznienie, pracować w pomieszczeniach zapylonych. Ponadto urządzeń nie można włączać od razu, gdy zostały przyniesione do pomieszczenia z minusowej temperatury.
    20. Wykaz ogólny elementów nie podlegających gwarancji: obudowy oraz ich elementy wykończeniowe wraz ze statywami i stojakami, filtry wewnętrzne jak i zewnętrzne oraz ich wkłady, kółka urządzeń stojących, powłoki przycisków, przyciski, pokrętła, głowice zabiegowe, elektrody, powłoki głowic z tworzywa i metalu, okablowanie, węże zewnętrzne ciśnienia lub podciśnienia.
    21. Wykaz precyzyjny dodatkowych elementów nie podlegających gwarancji w odniesieniu do poszczególnych grup produktowych:

    IPL,SHR,LASERY ND YAG, LASERY PICOSEKUNDOWE, LASERY DIODOWE, PLATFORMY LASEROWE:

    - Głowice zabiegowe (głowice ipl, głowice shr, głowice nd yag, głowice pikosenkundowe, głowice lasera diodowego i inne głowice oraz ich żywotność)
    - Filtry wody (Uwaga, jeśli po wymianie wody urządzenie wydaje dźwięk „pikania” najprawdopodobniej filtr wody jest zapchany. Zaleca się wymianę filtra co 12 miesięcy, ale w określonych przypadkach filtr należy wymienić wcześniej – np. kiedy urządzenie jest używane sporadycznie).
    - Filtry powietrza
    - Końcówki zabiegowe
    - Okulary ochronne

    ENDERMOMASAŻ, ENDERMOMASAŻ+RF, ENDERMOMASAŻ+RF+LIPOLASER, Urządzenia do masażu rolkowego

    - Głowice zabiegowe (głowice do endermomasażu, głowice do endermomasażu+rf, głowice do endermomasażu+rf+lipolaser, głowice do masażu rolkowego.
    - Filtry oraz odstojniki
    - Wyświetlacze LCD w przypadku zalania olejem/wodą/żelem.
    - Pompy podciśnienia w przypadku zalania olejem/wodą/żelem.
    - Węże zewnętrzne.

    ELEKTROSTYMULACJA, EMS

    - Głowice zabiegowe EMS
    - Kable
    - Elektrody sylikonowe/węglowe/gumowe

    OCZYSZCZANIE WODOROWE

    - Głowice zabiegowe
    - Końcówki zabiegowe (oczyszczanie wodorowe/infuzja tlenowa)
    - Kielichy

    FALA UDERZENIOWA

    - Głowica zabiegowa (w szczególności nabój wewnątrz głowicy), elektromagnes oraz uszczelniacze.

    HIFU

    - Głowica zabiegowa
    - Kartridże zabiegowe

    INFUZJA TLENOWA

    -Aerograf (a w szczególności jego czyszczenie)
    -Wymiana zeolitu.

    22. Warunkiem rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego przez Gwaranta jest dostarczenie do serwisu gwarancyjnego czystego urządzenia.
    23. Urządzenie dla prawidłowego i bezpiecznego działania należy przekazywać na coroczny odpłatny serwis prowadzony przez Gwaranta – stwierdzenie przez Gwaranta braku realizacji tego obowiązku powoduje odrzucenie zgłoszenia reklamacyjnego.
    24. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji i/lub testowania sprawnego urządzenia Gwarant naliczy uprawnionemu z gwarancji opłatę za czas pracy serwisu gwarancyjnego oraz za materiały użyte do testów.
    25. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w dokumencie gwarancyjnym zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.


    Gwarant


    …………………………...

Wymogi eksploatacyjne wyrobów elektronicznychWyrób może być eksploatowany w warunkach +10 do +30 stopni Celsjusza i wilgotności od 8 do 80 procent. Wyrób nie powinien podlegać wstrząsom, wibracjom, pracować w pobliżu silnych pół elektromagnetycznych, być narażony na długotrwałe, bezpośrednie nasłonecznienie, pracować w pomieszczeniach zapylonych. Ponadto Urządzeń nie można włączać od razy, gdy zostały przyniesione z minusowej temperatury. 

Uwaga! Serwis nie odbiera przesyłek pobraniowych.

 

 

Formularz zgłoszenia gwarancyjnego

Pamiętaj, tylko my jesteśmy Venus-Beauty!

Inspiracje roku 2019
LNE
GENADENSIS
Złota 7
Hurtownia roku

Formy płatności